لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
نتیجه بازی رفت را پاک می کنیم

نتیجه بازی رفت را پاک می کنیم

ماسیمیلیانو الگری، مربی بانوی پیر در کنفرانس خبری تاکید کرد که یوونتوس باید نتیجه دیدار رفت را به فراموشی بسپارد و نمایش خیره کننده ای ارائه دهد.

 

ما باید شکست سه بر صفر را از بین ببریم، ان نتیجه یک اشتباه است یک نتیجه نادرست حتی اگر مجبور به پذیرش ان باشیم، باید بهترین و بزرگترین بازی خود را انجام دهیم و هر انچه که برای یک بازی بزرگ و رسیدن به هدف است را ارائه دهیم، هر چند که نمی دانیم در طول بازی چه روی می دهد باید منتظر فردا بمانیم اما یوونتوس در فرم یک تیم زهردار و اماده ظاهر خواهد شد.

 

تغییر نسبت به بازی رفت

 

دیبالا را نداریم، در خط حمله با سه مهاجم بازی خواهیم کرد. تیم به خوبی تمرین کرده و فردا می توانیم در سیستم و فرمی که در نظر داریم بازی کنیم. باید هم عالی باشیم و هم شانس داشته باشیم. همیشه بعد از شکست در یک رقابت در لیگ قهرمانان رسیدن به پیروزی در بازی بعدی در لیگ دشوار است، اما یووه توانست. در دفاع باید بهتر شویم و اشکالات را برطرف کنیم.

 

شانس صعود

 

فردا بازی می کنیم و بعد همه چیز مشخص میشود، همان طور که گفتم هدف اصلی ما انجام یک بازی بزرگ و عالی ست و مهم این است که نتیجه سه بر صفر بازی رفت را از بین ببریم.

 

رئال

 

رئال مطمئنا بازی خوب و قدرتمندی خواهد کرد، بازیکنان و ستاره های بزرگی در اختیار دارند که می توانند بازی را در هر لحظه تغییر دهند، اما یووه باید اماده باشد و نمایش خیره کننده ای داشته باشد.

 

بازی برابر رئال سخت است یا بارسا

 

بارسا نسبت به بارسای زمان گواردیولا تغییر کرده و در کنترل توپ کمی ضعیف تر شده.

 

خط حمله

 

مانژوکیچ، کوادرادو، داگلاس و مطمئنا ایگواین بازی خواهد کرد.

 

الگری در پایان تاکید کرد که یوونتوس در بیست دقیقه نخست بازی فردا باید بازی بسته و در عین حال متمرکزی انجام دهد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: